Arkadaşlar 20.haftaya girdim 2gündür bebeğim içerde sanki titreşim yolluyo gibi titreme hissediyorum gülesim geliyo komik bişey sebebini bilen varmıdır? Normalde 16da pıtpıt hissetmeye başladım ben normalde pıt pıt hareketlerini ayrı hissediyorum şu son 2.3gündür ara ara içerde bildiğin titreşim hissediyorum hani telefon titreşimi gibi komiğimede gidiyo varmı yaşayan ve sebebini bilen😊😊😊