Aysunsaglam Merhaba hanımlar ilk gebelik ve ayın 20 sinde çatı muayenem var çok korkuyorum. Can yakıyormu ? Çatı muayenesi olanlar tecrübelerinizi paylaşabilirmisiniz ☺️
Hilal6161 Aysunsaglam bugün çatı muayenesi oldum. Hiç korkulacak bir şey değil kendinizi kasmayın ve korkutmayın 30 40 saniye sürüyor
as2121 Aysunsaglam Çarşamba günü çatı muayenesi oldum. Çok korkuyordum ama korkulacak bir tarafı yokmuş. Kendini rahat bırak yeterli 😊
Deletedmom727271 kendini kasmadığın sürece bişi hissetmezsin canım. 1 dakikalık işlem bile değil hemen bitiyor.😊😊
Elifffnur Bugün oldum. 37+4 de açıkçası çok korkuyordum ama 20 saniye anca sürdü ve abartıldığı gibi bisey değil.