Merhaba anneler 18+1 haftalığım dün sanki göbek deliğimin aşağısında bir pıt gibi hareket hissettim ama acaba bebek mi değil mi yoksa bağırsak mı anlayamadım 😅 bugünde yine o taraflarda kalp atışı gibi bi saniyelik aynısını hissettm sizce bebek hareketi olabilir mi ilk bebek olucak bu arada