21 haftalık olduk uygun bi yer de yaptırayım dedim detaylı ultrason u devletten bakayım dedim Çatalca devlet hastanesinde yapıldığı yazıyordu randevum bu gün dü gittim 🤦🏻♀️ Doktor burda doğum bile yapılmıyor dedi. Taa Ümraniye’den Çorlu’dan gelenler varmış yazık günah ya . İnternette ki her Bilgi doğru değil..!