kahvesever__ Buse12- niye sakıncalı olsun millet de iyi abartıyor hiç birşey yemiyelim aç kalalım o zmn
Deletedmom7373700 Buse12- niye ne sakıncası varmış ? İyice abarttılar yani hiç bişey yiyip içmeyelim o zaman zararlı diye
Buse12- Deletedmom7373700 karbonhidrat bakımından bebeğe çok kilo aldırır seker de yapar falan yazıyor
nazosss Ayyy sıkılıyorum böyle okumaktan. Her duyduğunuzu da sormayın lütfen ya. Ne gibi zararı olabilir ki??? Çikolata da yemeyelim o zaman hep kakao içi.
Deletedmom7373700 Buse12- canım ona kalsa her şey zararlı. Yediğimiz sebzeden tutta yoğurda kadar. Doğal değil sonuçta hiç biri hormonlu. Kurabiye yiyipte tepsi tepsi yemeyeceksin sonuçta. Abartılmadığı sürece bişey olmaz. Hamile olmasan da fazlası zarar sonuçta
gozdeyagci Doktorum paketli doritos gibi şeyleri tüketme dedi; ama bunu hiç söylemedi. Abartmasın insanlar da ne yiyeceğiz fotosentez mi yapalım?
Sweetbabyy Buse12- Allah Allah neden😂cidden komedi kurabiyeden neolucakmış ben hamileyken çooook yaptım sayısını hatırlamıyorum
Fadime99 Ezozo 🤣🤣🤣🤣bende hep marketinkini yiyordum, ev kurabiyesi zararlı ise marketinki kanser yapar o zaman 🤣😁😁
gorky Kurabiye bu ya oturup kendi gramı 1kilo gelmezken varıpta hepsini yemiceksin ya milletçe yedik kafayı 😁