alınacak şeylerden birkaç parça birşey kaldı sadece. bende cikolata için ne zaman siparis vereyim bilemiyorum. çikolatadeposundan vericem . alan ve güzel memnun kalan var mı ? kıyafet yıkama ütüleme hazırlama işlemlerinide 32 haftada filan yapayım diyorum ? şuan 29+3 üz . haziran sonu gibi doğum bir aksilik çıkmazsa normal şartlarda☺️😇