Meryemmznd bende de gebelik tansiyonu var. 16 ya çıkınca tanı koyulmuştu. Tansiyon ilacı kullanıyorum. Ve tamamen tuzsuz besleniyorum. 32. Haftadan sonra haftada bir idrar testi vermeye başladım. Gebelik zehirlenmesine çevirip cevirmedigine bakmak için. 37. Haftaya kadar geldik çok şükür, bir sorun olmadan. Her gün sabah akşam tansiyonumu ölçüyorum. Sürekli takip, doktor kontrolü ve ilaçla hiçbir şey olmuyor. Stres yapmayın.