İlla yatman
RabiaEylul illa yatmanız gerekmiyor ama kalkıp iş yapamazsınız ilk hamileliğimin 12 haftasında kanamam olunca öğrenmiştim hiç bir iş yapmadım doğuma yakın yukarı çıkmıştım bu ilk hamilelikte varsa sonraki hamileliklerdede olabiliyo ikinci hamileliğimdede olmustu onda daha erken yükselmişti şimdi üçüncüye hamileyim şuan kesin değil ama dr aşağıya doğru dedi korkma ileriki haftalarda çıkıyo yukarı ama iş güç yapma sağlıcakla kucağınıza alın inş