Kızlar daha öncede post açmıştım adet ağrısı gibi ağrı diye dün efeksiyon çıktı idrarda tek kullanımlık ilaç verdi doktorum dün içtim hala ağrım devam ediyor ultrasonda bak kasılma var dedi ama anlamını söylemedi bende acıyla sormadım açıkçası bu haftalarda bebekte büyüyor oda ağrı yapar diyolar doğrumu sizce çok ayakta kalamiyorum