Gllklncc canım bende bir dönem kabızpıktan çok çektim çok zordur bilirim bu ilacıda kullanmıştım ama insn buda çok mide bulandırıp karın ağrıtıyor sonra bikür denedim 1 ay boyınca her akşam bir incir bir ceviz üç kuru kayısı 21 kuru üzüm ü ve 1 kaşık zeytinyağını bardağa koyup üstüne sıcak su düküp sabaha kadar bekletip sabah kahvahti niyetine yiyodum suyunuda içiyodum 1 saat sonra bibardak su dahs içiyodum kabızlık hayatımdan tamamiyle çıktı bağırsaklarım iyileşti resmen