M-rabia Merhaba, 6+2 haftalik hamileyim ama 1hahtadir kavhe rengi akintim var sizlerde nasildi normalmi
zuleyhasamet-11 M-rabia benımde olmuştu ama ilişki kaynaklı rahimde çatlak vardı ama ne olur ne olmaz diye doktorum progestan vermişti allaha şükür şuan yok 12 haftalığım
RabiaEylul M-rabia Ilk haftalarda olmasinda sorun olmuyor genellikle. Parlak kirmizi renkli olursa problem. Bende de olmustu. Devam ederse ve miktari artarsa doktora danismanda fayda var
TazeAnne06 M-rabia sakın bunu yapmayın 1 hafta çok ama çok uzun bir süre hemen acile gidin lütfen hiçbişey olmasa bile en azından doktorunuzdan duyun
TazeAnne06 M-rabia kanamanın hiçbir türlüsü kabul edilmez bir durumdur. Ha açıklaması vardır ayrı bişey ama 1 hafta çok uzun bir süre nasıl bu kadar bekleyebildiniz 🥺🥺🥺
M-rabia TazeAnne06 Yani pek agrim fln yok hafiften agrilarim var Kadin doktoruma ulasamiyorum Malesef burda avusturyada systemler degsk hemen bakmiyorlar
RabiaEylul M-rabia ilk 3 ay ilgilterede de neredeyse hic kontrol olmuyor. Yurtdisi bazen bu konuda dezavantajli maalesef
RabiaEylul TazeAnne06 12 haftalikken kanamam oldu acile gittim 5 saat bekledik artik dayanacak halim kalmadigi icin eve geri donduk. Kadin dogum doktoru olmadugini soylediler. Zaten ultrason da olmayacak dediler. Normal doktoru da beklesek zaten pek faydasi olmayacakti. Yurtdisinda acil cok zor Rabbim kimseyi dusurmesn
Annelk1 Geçen hafta aynı problemi yaşadım hemen doktoruma gittim progesteron başladı 4 gün çok az şekilde geldi sonra kesildi şimdi 9 artı 4 üz ihmal etmeyin