edis22 Kizlar 25+3 haftaligim. Bugun disarda yere dustum ama cok sukur agirligimi ellerime ve dizlerime verdim 2limle 2 dizim ustune dustum🥺😑 acaba bebegime bisey oldumu? Bisey olsaydi karnimda agri falan olurmuydu acaba? Yasayan varmi?😔
bsnrd edis22 ben 31.haftamda popo üzeri düştüm ellrmle engellemeye çalışsm da düştüm malesef.birsey olmadı ama doktorla iletsm halndydm.hareketlrni kontrol ettm fln.ihmal etmeyn🍀
Happybebegim edis22 ben dustugumde ayni sizin aylardaydım gobegimin ustune dustum direk Allaha sukur birsey olmadi qma olmicagi anlamina gelmez sen kendini kontrol et gerekirse doktorasa gidersin
Zeynep_imveAnnesi edis22 cnm bnde kayıp düşmüştüm. Ağrı sızı yoksa bişey olmamıştır. Sonuçta suyuniçinde bebek. İçini ferah tut 🤗
edis22 Happybebegim ayyy canim benim cok cok gecmis olsun cok sukur bisey olmamis insallah benim bebegimede bisey olmamistir. Rabbim meleklerimizi korusun🤲🏻
edis22 Zeynep_imveAnnesi ay insallah canim dedigin gibidir🤲🏻 ama zaten gobegim hic zorlanmadi veya agirligimi asla gobegime vermedim ama iste hamilelik piskolojisi😔
Derinsu2019 edis22 ben ilk gebeliğimde banyo yaparken düşmüştüm gittim acile ultrasonla alttan da baktı karnımdan da baktı
edis22 prensannesi1649 pazartesi dr’uma gidecem direk zaten kontrol zamanim. Simdi 2 kere arka arkaya ultrasona girmek istemiyorum
prensannesi1649 edis22 kanaman olmadı demi ben 24 haftamada düştüm hatta ayak bilegim merdivene değdi mermer ucu kesti gündüz biseyim yoktu akşam kanamam oldu hemn acile gittik çok şükür bişey yoktu sende de ins bişey olmaz pazartesi haber ver
edis22 prensannesi1649 cok sukur simdilik biseyim yok karnimda hic agri falanda yok ama 2 3 gundurde bebegin hareketleri cok azalmis cok hafif dokunuyor 2 3 tane. 25+4deyim. Cok endiselendiriyor beni bu durum😔. Haber ederim burdan insallah🤲🏻
Zeynepackgz edis22 canım hastaneye gitmek istemiyorsan yarın bir sağlık ocağına git kalp atışını dinle için rahatlasın bide hareketlerini takip etmeye çalış sanmıyorum birşey olduğunu ama için rahatlasın die dedim
edis22 Zeynepackgz insallah canim bisey olmamis ama 2 3 gundur cok az hareket ediyor arada sadece hafif dokunuyor. Bu durum endiselendiriyor. 25+4deyim acaba bu haftalarda normalmi az hareket etmesi?
prensannesi1649 edis22 canm o haftalarda yeni yeni düzene giriyor hareketleri normal haber bakliyorum ins bişey yoktur
Zeynepackgz edis22 bn o haftalarda yeni yeni hissediodm çok duzenszdi bnce korkma yine dediğim gibi bı sağlık ocağına git kalp atışını dinle
edis22 Zeynepackgz bi arkadas tavsiye etti isik tuttum dokundum biraz 2,3 tane yavastan tekme atti🤲🏻 onun o minnak tekmelerine kurban olayim🤲🏻🥰🧿♥️🐣