ugurboceginibeklerken Anne yanı beşiği çok az kullanıldığı için direkt park yatak almayı düşünüyorum var mı direkt park yatak alanlar
Bbbbs ugurboceginibeklerken mrb ben aldım çok ta memnunum..Kızım şuan 18 günlük gayette rahat uyuyo…ve rahat 4 yasa kadr en az kullanır..içi çok geniş anne yanı açık rahatça gece alıyorum yanımdan.
Nskyhn ugurboceginibeklerken benim aldığım park yatak hem anne yanı oluyor hem de normal beşik oluyor. Kanz with me park yatak
Aylinadakaya Ben de henüz 6 aylık hamileyim park yatak aldım yoyko marka. Gayet iyi. Uzun süre kullanacagımı düşünüyorum en azından otun oynayacagı bi alana dönüşmesi açısından çok güzel