Kızlar bende 32 haftadan bu yana geçmek bilmeyen döküntüsüz kaşıntı var 35+5 im şu an,iki sefer kan verdim temiz çıktı en son açlık safra asidi testi verdim 60,7 çıktı referans aralığında 0-408 yazıyor burda okuduğum kadarıyla referans aralığı 0-10 olması gerekiyormuş neye göre ben anlayamadım şimdi anlayan var mı yardım lütfen