Edanurta Arkadaslar 39+1 gunluguz haftasina gore 1 2 hafta onden gidiyor dunden beri karnimda kalip gibi cocuk hareketlerini fazla hissedemedim normalde elimi attigimla kipirdamasi bir oluyordu pazartesi doktora gidicem ama sizce aksam acile gitsem mi
Emine003 Edanurta canım git bi acile için rahat eder bende bugün 3-4 saat hissetmedim sonradan hissettim çok şükür sende hissedersin inşallah
Edanurta NezihaB38 gittim 41+3 haftalik oldugu icin hareketleri normal dedi hissetmedigim kadar varmis pazartesi tekrar gidicem doktora aciklik 1 cm olmus
Edanurta Aselsevde 1 cm aciklik varmis kontrol icin yatis onerdi ama ben eve geldim hastane yakin oldugu icin ultrasonda onde gozukuyor suan 41+3 haftalik her an gelebilir yani
Aselsevde Edanurta Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip kolay ağrısız sizisiz doğumun olsun inşallah 🙏