Bende boş gebelik geçirdim ilk gebeliğimdi. Ocak ayında 8 haftalıkken kürtaj oldum. Arkadaşın dediği gibi zaten umut varsa doktor bekle diyor benim doktorum yolk denen şeyi de göremediği için 5.haftada kürtaj dedi ben yinede 8 e kadar bekledim ama sonuç degismedi. Özelde kürtaj oldum. Siz siz olun devlette olmayın çünkü anestesisiz yapıyorlar ve dayanamazsıniz. Anestezi olunca uyuyorsunuz hicbisey anlamıyorsunuz. Sadece kürtajdan sonra 1 gün adet ağrısı gibi bir ağrı oluyor günlük hayatınıza devam ediyorsunuz