Elif2307 gecen hafta bende aynı heyecan ve korkuları yaşıyordum hatta bı aksam once uyuyamadım inan bana sende şaşıracaksın çabucak geçiyo korkulacak gibi değil hiçbir acıyı hissetmiyeceksin sonra biraz ağrı oluyor ama oda normal bak bu gün benim bebeğim 9 günlük oldu bile.darisi başına canim tüm hamiler sağlıkla bebeklerini kucaklarına alsınlar insallah.ameliyat masasındada çok dua ettim hepinize