16 haftalığım 3 gündür kasıklarım, kasık kemiklerim ve bacaklarımda ağrı oluyor. Enfeksiyon mudur diye gittim idrar tahlili verdim. Sonuçlarım temiz çıktı. Ama ara ara yine ağrım oluyor.. aklıma kötü şeyler de geliyor doktorum da şehir dışına gitti maalesef ki.. ultrason da görsem bebeğimi hareket ederken içim belki o zaman rahatlar 😭😭😭 başka türlü hareketlerini hissetmeye başlayamadım zaten 🥺