Merhaba hamile anneler kasım ayında ameliyat olmuştum burundaki et ve kemik büyümesinden. Fakat mevsimsel olarak alerjim aşırı arttı bugün muayeneye gittiğimde de doktor inanamadı aşırı etkilenmiş etler çok hızlı büyümüş ve kıkırdak diğer tarafa doğru eğim vermiş şu an mevsimsel alerji yüzünden etlerde ödem oluşmuş dedi. Bir sprey bir tane de hap yazdı fakat dedim hamile olabilirim çünkü daha üçüncü haftadayım ve testte silik çizgi çıktı. Doktor da o zaman ilaçları kesinlikle kullanamazsın ama ben yine de yazayım değilsen kullanırsın hamileysen başka bir çözüm yok ve zor bir hamilelik geçirirsin çünkü gebeyken hormonlardan kaynaklı daha kötü olacak dedi. Yani deniz suyu var elimde doktor kullan bakalım dedi de böyle başına gelen var mı ya şöyle böyle yaptım nefesim açıldı ödem gitti diyen