Deniz2961 selam kızlar. Forumda okuduğum bazı şeyler beni kötü etkiliyordu ben de girmedim uzunca bir süre. Şükür doğum olmadı evde dinlenmeye ve progestana devam ediyorum. Senin doktor nidicart kullanmana devam ettiriyor mu bıraktırdı mı yoksa. Ben 35+3 haftadayım şu an çok şükür maşallah diyim kendime 🤲🏻 🧿 Hayırlısıyla sağlıkla beklesin bebeğim de 37 haftayı geçelim inşallah. Sizde durumlar ne