ergn1506 Arkadaşlar nstde fetal taşikardi çıktı daha sonra serum falan takıldı ve diğer nst sonuçları düzgün geldi başına böyle birşey gelen var mı ? Bebek doğduktan sonra bir sıkıntı oluyor mu bebekte ?
Mehtapca06 ergn1506 benimde 37 haftada taşikardiden ötürü yatisim yapılacaktı sonra normale girdim 41+3 de doğdu oğlum gayet sağlıklı🧿
ergn1506 Mehtapca06 çok şükür sağlıkla almışsınız kucağınıza inşallah bende alabilirim 🤲 normal mi yaptınız