Busemehmet27 adetim de 5 gün gecikme yaşadım ve idrar testi yaptım pozitif çıktı ertesi gün gidip kan verdim. Kan sonucum istenilen seviye de artmamış normal ultrasonda gözükmesi gerekiyordu 5 hastalıkken kese ama bende gözükmedi 2 gün üst üste kan verdim ve beta hcg iki kat artması gerekirken hep 10 ar 10 ar artmış doktor şüphelendi ve vajinal ultrason yaptı bebek tüpte kalmış inmemiş dedi yine kan aldı yine aynı sonuç sonra dış gebelik tanısı koyuldu kürtaj oldum