Rabia-toprak Arkadaşlar herkese merhaba 🥰 ben 10+1 deyim bebek bezi konusunda ikilemdeyim molfix yada sleepy yada farklı marka olarak ne önerirsiniz ☺️
0610835 Rabia-toprak ben ya bimin bezini yada sleppy kullaniyorum hep diger bezlerde iyi tabikide bunlari ben kullaniyorum
Fatma29 Rabia-toprak prima sleepy felan hep sızdırdı oğlum da bimin bezini kullandım sızıntı yapmadı hiç
Senemturan 0610835 bimn beziyle sleppy ayni fiyat ya zaten gecen baktimda bende bimdekiyle baslamayi dusunuyorm arada bi sleppyde olablr bakalm pisik filan yapmasa
Rabia-toprak Fatma29 molfix yada prima düşündüğümü söyledim ama sleppydende oldukça memnun olan anneler mevcut 😊
Rabia-toprak Denizpyraz prima yada molfix düşünüyorum 😊 ilk bebek olduğu için bimin bezini kullanmaya kıyamam yani tabiki herkesin kendi tercihi ama ☺️
0610835 Senemturan fiyattan haberim yok suanda ama haftadan sonra olacak ins ikiside pisik yapmiyon her vucut farkli tabi
Rabia-toprak Senemturan yani o markaları kullananlarda var daha hesaplı birde baktığınız zaman ben çok kararsız kaldım ☺️
Senemturan 0610835 aynen bakalm ilk kzimda bimdeki bez pisik yapmadi iknci kizimda pisik yapti bakalm bu minik hanm da ne olacak 😊
Denizpyraz Rabia-toprak aslında ilk bebek ile alakası yok canjm bunun bebege hangisi iyi geliyorsa onu kullanırsın ben oğluma doğduğundan beri prima kullandım iyi geldi hic pişik yapmadi. Ama şuan fiyatlar uçmuş durumda ikinciye sleeyp düşünüyorum iyi gelmezse mecbur prima denicez.
Senemturan Rabia-toprak ya herkes ister bebegine en iyisi en guzelini kullanmak ama iste gunumuz sartlari malum hersey cok pahali ve bezide bi kere almiyoruz surekli alacagz onun icin hangisi uygunsa onu mecburen tercih ediyoruz.