Merhabalar 10+3 günlük hamileyim ama bu aralar karnımda ığne batması gibi ağrılar giriyor ara ara doktora gitmeme 10 gün var onun için ilk önce sizlere sormak istedim ilk gebeliğim ister istemez korkuyorum. Basına gelen var mı yada bilgisi olan var mıdır bilgi verirseniz çok sevinirim