Kizlarrrr merhaba. 32 haftaligim ve bu 1 haftadır ara ara biraz şiddetli kasik ağrılarım olmaya başladı. Herkeste varmi bu durum ? Doğuma hazırlık icinmj bu ağrılar yoksa açılma falan mı oluyor ya? 2 gün önce gece ağrım oldu 10 dk falan çektim geçti. Az önce yine Bi sancim oldu kasiklarimda geçti çok şükür iyiyim şimdi. Ama bu neden oluyor mesela ? Normal midir ? Doktor randevum 2 hafta var. Hastanede çok yakın olmadığı için zırt pırt gidemiyorum. Zaten 34 ten sonra yüksek ihtimal her hafta çağıracaktir doktor. Tecrübeli annelere sormak istedim