İlk defa yazıyorum buraya 34+0 özele gidiyorum ilk haftalardan itibaren bebeğimin gelişimi önde gidiyo kafası 2 hafta önde dedi doktor normal doğum istiyorum son kontrolünde böyle devam ederse normal doğum zor dedi doktorum ilk doğumum olduğu için ailem ve eşimin ailesi sezeryan istemiyo son haftalarda doktor değişikliği yapmak mantıklı mı ben kendimi şartlandırmadim doğum şekli için ama şu an çok kararsızım bana yardımcı olur musunuz