Dennizzz ben yaşadım, çok korktum çok kötü günlerdi allah sabır versin ama korkma herşey allahtan çok şükür 11.haftamda atlattım bir hafta yattım sadece tuvalete kalktım kendi doktorum progesan verdi akşamına senin gibi akıntılı geldi korktum yakın bi hastaneye gittim müşade istedim orda belki daha iyi olur diye düşük için iğne ve serum verdiler şuan çok şükür iyiyim kanama yok inşallah sende atlatırsın olabiliyo böyle şeyler uzan ev işi yapma kendine iyi bak, allah bebeğini sana bağıilasın, hepimizin..