Biraz hangi markette olduğuna da bağlı Carrefoursa ve Migros’ta çalıştım 6 ayda bir envanter dediğimiz yAni sayım vardı sabaha karşı çıkıyorduk. Kasiyer olarak girdiğinizde genelde kasada daha fazla kalırsınız inanılmaz yorucu, yorucu olan kısmı müşteriyle olan diyaloğ çünkü sadece siz görülüyorsunuz orda istenilen aranılan herşey, şikayet, öneri hepsi size soruluyor. Kavga eden bağıran çağıran, evde morali bozulup kasiyerden sinirini çıkaran o kadar çok insan var ki sürekli pozitif düşünüp sakin kalmalısınız. Reyon da çalışırsanız ki kasiyerken de çıkıp reyonda çalıştığınız oluyor ama kesinlikle kasiyer kadar zor değil en azından önünüzde kutular var diziyorsunuz beden yoruluyor ama moral düzgün 😂 valla 6 senem geçti market sektöründe öğrenmediğim iş görmediğim insan profili kalmadı diyebilirim. Ama 101, bim gibi market kesinlikle olmamalı. Bim de tarihi yakın ürünler satılmak için zorlanır ve satmak zorundasındır. Doğru düzgün molan yok çıkıp yemeğini yer girersin 1 saatini kolay kolay kullanmazsın iş yükü daha fazla kesinlikle mesai saatinden mutlaka 20 dakka geçer en az öyle işten çıkarsın. Genel olarak her iş zor ama eğer çok zor durumda değilseniz bim 101 şok gibi marketlere girmeyin. Tercihiniz Migros Carrefour GÜRMAR tarzı marketler olsun 😊