Dryarsl Benim bugün çatı muayenem vardı 1 cm açılmam olmuş ama muayeneden beri yerimden kalkamıyorum çok ağrım var ağlicam nerdeyse artık normal doğum yapabileceğimide düşünmüyorum sezeryan ve normal arasında git gel yaşıyorum var mı benim gibi olan yada normal doğuran. Doğum yapan anneler tavsiyelerinizi bekliyorum😭
Fatosumum Dryarsl çatı muaynesinden sonra o gece hiç uyuyamadım ağrıdan adım bile atamadım ama sonraki gün geçmişti umarım geçer seninde ☹️
Dryarsl Fatosumum inşallah dayanamıyorum çünkü😭😭 kaç haftalıksın birde çatı muaynesinden sonra bi kaç güne doğurursun diyorlar doğru mu 🙁
Fatosumum Dryarsl normal doğum istiyorum bebeğimin boynunda kordon var kilosuda 4e yakın cuma günü gel bakalım karar verelim dedi doktor umarım normal olur