Mltm-strk43 bende bugün öyle sorun yaşadım normalde 32 haftalığım ama ultrasonda 35 çıktı doktor şaşırdı adet tarihimi sordu sürekli nst ye bağladı sancı çıkmadı şükür napıcağımı şaşırdım bişey olsa derdi herhalde iki hafta sonra gel dedi o kadar kafam çok karıştı. Şeker de çıkmadı ilk oğlumda şekerim vardı bunda çıkmadı içim hic rahat değil. Bide kafa göbek ondeymis bacak boyu 32 ile uyumlu dedi nolcak bilmiyorum 😔😔