Nazlierdemir Kızlar orda doğum yapan varsa hafta sonu gece acilde nts çekiliyor mu Bide yatış yapıldı diyelim rafakatci sancı cekerken yanımızda mi oluyor doğumdan sonra mı geliyor
Yarenvekardesi Nazlierdemir evet çekiliyor. Yatış yaptığında refakatçi yanında odanda sancı çekiyorsun . Ama benim kiizm 2.5 yaşında yani iki buçuk sene önce öyleydi şimdi yakın zamanda değişmesiyle