Nurdrmz_24 yok ben hiç bir şekilde birsey sormadım doğumla alakalı direk kendisi bana dedi haftaya doğumun olabilir diye bebeğim gayet hareketli yerinde durmuyor maşallahı var acılmam var mı yok mu bilmiyorum ama rahime sürekli sert bir sancı vuruyor ve ara sıra kasılmalarım oluyor acile gideyim diyorum ama sonra kararsız kalıyorum geri gonderirlerse diye hiç birsey yapmadan bakmazlar diye acilma var mı yokmu diye randevu aldım 22sine ama oda çok geç bakalım ne nasıl olucak hayirlisi