xeylull 39+4 haftalıgınız kızlar bugün çatı muayannesi oldum kasıklarım da yoğun bir sancı var normal mi sizce
Ilkbebegim00 xeylull canm bnde daha olmadm nasl yapiliyor canin cok yandimi doktor mu yapiyor hemsiremi
zedan1903 xeylull bazi kisilerde cati muayenesi dogumu tetikleyebiliyor canim acaba geliyor mu senin bebisinn🥰🥰
Clk56 xeylull bugun çatı muayenesi oldum gelmesini etkilemez dedi doktor agri içinde agri değilde hafif kanama olur belki dedi
xeylull Ilkbebegim00 yok canım yanmadı da insan ister istemez kendisini kasıyor 🙈 kendi doktorum muayane etti beni
xeylull zedan1903 doktorum muayane ettiğin de 1 haftan daha var demişti doğuma ama sanırım çatı muayannesi küçük hanımı 1 hafta bekletmeden getircek 😍
Sinmilydd xeylull. Muayene sonrası herhamgi bir leke veya akintin oldu mu bende daha dun oldum cati muayenesi zor yürüyorum canım cok yaniyor bir de kahverengi lekenme ve sümüksü akıntı oldu