Merhaba kızlar 9 haftalıkken bebeğimi kaybettim kanımda pıhtılaşma olduğu icin suan kızıma hamileyim 21 haftalık fakat içimde hep bir korku var bisey olucakmıs gibi yada oldu gibi 18. Haftadan beri hareketlerini hissediyorum ama dün akşamdan beri hissedemedim ve panik halindeydim birsey aldıktan sonra acaba almasa mıydım bisey olur mu düşüncelerine giriyorum benım gibi olan var mı