Dygeymen Tecrubeli annisler kac zibin almamiz lazim yenidogan cabuk buyuyo diye fazlaya kacmak istemiyorum ne kdr aldinjz
Hellobaby Dygeymen ben de tecrübeli degilim. Bebeğin kıyafetlerinin ayrı yikanacagi düşünülürse 10 15 yeterli olur bence
Annesininkuzusu0911 Dygeymen canım 0-3 ay ile 3-6 ay arasında aman aman bi fark yok ben aldım ölçtüm bir parmak kadar war. Ben 12 tane 0-3 ay 12 tane 3-6 ay aldım yeter mi bilemem 🤷🏼♀️
Gulsunoyku 20.30 arası olmalı bebekler çok fazla kaka yapıyor şahsen kış bebeği olucagi için ben 30un üstünde almışımdır kurutma makinem yok kurutmakla uğraşamam haftada en fazla 2 defa makine açtım bu şekilde şimdide aynı sayıda aldim ogluma
Gulsunoyku Dygeymen hepsini aynı boy almadım ben 0.3 ay zaten 5.6 tane aldım 3.6 ay aldım geri kalanını