Geçen hafta kontrolümüzde az gibi gözüküyor haftaya tekrar gel demişti doktorum bu gün gittim ve evet suyu az dedi perinatolojiye yönlendirdi aşırı moralim bozuk internetten araştırdım biraz neden olabileceğini daha da moralim bozuldu şu ana kadar %50 zor bir hamileliğim oldu ve artık sağ Salim kucağıma almak istiyorum bebeğimi bu arada 36. Haftadayız yaşayan ve sonrasında sıvısı normal düzeye ulaşan anneler var mı neler yaptınız ne kullandınız