Bebisozlem52 Ben 12. Haftamdayken Farabide 20. Haftam için randevu almıştım. Ocak ayındaydı ultrason, 50 tl ödedim vezneye çekim günü. Bir doktora muayene için randevu alın, detaylı ultrasonu orda çektirmek istediğinizi söyleyin, detaylı için sizi ultrason bölümüne yönlendiriyorlar orda kağıdınızı alıp randevu zamanınızda gidiyorsunuz. Gittiğiniz gün de tekrar giriş yaptırmanız isteniyor.