30+4 1557 kg doktorum takıp edelim dedi bir sorun yok sağlıklı dedi ama karın çevresi 1-2 hafta geriden gelıyor ama geçen haftadan bu yana büyümüş. Amniyon sıvısı normal anneden beslenmesi normal. Sadece takıpte olalım dedi ama yine de moralim bozuluyor. Böyle başına gelen var mı acaba? Teşekkürler 🙏 çok kilolu bir bebek doğmayacak dedi