Sesa5142 belirti yoktu adetim gecikti çok hafif bir lekelenme oldu hatta edet oluyorum diye niyetlendim ertesi gün. Ama adet falan olmadım ertesi gün. Sonra bahar mevsim geçişi ondan gecikti diye 2 gün daha niyetlendim baktım gelen giden yok idrar testi yaptım pozitif. Beklenmedik bir gebelik. Henüz randevu almadım kalp atışına denk gelsin istiyorum