31 haftalık hamileyim idrar yollarım da enfeksiyon çıktığı için doktor antibiyotik yazdı. Ben 12 saatte bir olarak anlamısım 3 gündür öyle kullanıyordum.Bugun hapı yuttuktan sonra farkettim üzerinde 24 saate bir yaziyor sizce bir yan etkisi olur mu bebege zarar verirmi ? Kullanan varsa yardımcı olabilir misiniz