Bende6+6 oldum yarın inşallah 7 haftalık olucam iki haftadır bulantı çekiyorum aç karna zeytin yiyip çekirdeğini yürüyorum o bulantimi biraz aldı ama yemek yiyemiyorum ilk4hafta çok güzel yemiştim 3kilo verdim iki haftada zeytin birazda olsa yememe yardımcı oldu dün kontrolüm vardı doktorum bulantima ilaç önermedi