Kizlarrrr 36+2 haftalık hamileyim dikisim 20. Haftada atılmıştı bugun gittim Dr aldı 5 dakikalık bir islemdi evet biraz acılı bi işlem ama asla dayanilmayacak gibi değil sadece kanamam cok oldu devam ediyor hala ama doktor normal dedi artık bebis ne zaman gelirse şuan onu bekliyoruz 🥰🥰