Kbr-kr Twobabies devlet ücretsiz yapıyor ama ben ilçedeyim hastane çekmiyor hiç de gitmedim devlete bi gidip görüşeceğim olmadı sadece hastanenin yapmadığını biliyorum
Twobabies Kbr-kr Benim gittiğim devlet hastanesi’nde de yoktu bende ilçede yaşıyorum bi sevk kağıdı veriyorlar en yakın olan devlet hastanesinde yaptırıyosun
Sedat_efem Kbr-kr hm bizim burda ki devlet hastaneleri yapiyo mecbur özel o zmn canm yaptirmani öneririm ben ilkimde yaptırdım o duyguyu sende yaşamalısın
Kbr-kr Gul0691 her devlette yok bizim buradaki devlet hastanesi yapmıyor 18 22 haftada yapılıyor sanırım net değilim ama
Skrangecen Bebeğin bütün organlarına bakılıyor ve sende detaylı görebiliyorsun 20+3 benimde 1 hafta sonra bende gideceğim Bakırköy’de tıp merkezinde 350 TL var orda yaptıracağım ikili tarama testinide orda yaptırmıştım memnun kaldım 😍
Ozlm0916 Kbr-kr 500 tl ye yaptırdım canım 40 dakka felan sürdü her yerini incelediler bebegin ayak parmaklarından tut burun deliklerine kadar her yerine baktılar