Bana doktorum 13. Haftada direk kız olduğunu söyledi şimdi 15. Haftadayız kıyafet falan alıyorum. Birde benim doktorumun ultrason makinası baya iyi ben 2 hafta önce baş parmağına kadar gördüm. Doktordan doktora değişiyor açıkçası tecrübeli olanlar hemen söylüyo