Tugba6336 Merhaba hanımlar benim gibi olan var mı ? 2 gündür baş ağrım biraz geçiyor sonra tekrar başlıyor. Normal mı? 21 ne nörolojiye randevu aldım
Nuurrrrrr Tugba6336 hormanlardan oluyor sanırım hamile olduğumu öğrenmeden önce başladı öğrendim geçmek bilmedi ki bir sürü ilaç içmiştim 4 gun hiç geçmedi gozum bile acilmiyordu agrıdan sonra geçti ara sıra oluyor yine ama koşa süreli
Elifc12 Tugba6336 ben 8 haftalıkken 4 gün boyunca çok şiddetli yaşadım. Hiç baş ağrısı bilmezdim. Şu migren taşlarından aldım o biraz rahatlattı ama bol bol su için açık havada yürüyüş yapın karanlık odada uyuyun bana onlar iyi gelmişti
Tugba6336 Nuurrrrrr ne kadar sürdü acaba ? Oğlumda hiç yaşamadım. Bu gebelikte çok farklı baş ağrım geçmiyor.
Nuurrrrrr Tugba6336 8+3um şuanda 6 haftalikken falan olmuştu ne yapsam gecmedi ama buz iyi gelmişti Bi dene istersen 4. Günün sonu da geçti şükür minoset parola göre daha iyi bide
Tugba6336 Nuurrrrrr çok teşekkür ederim valla baş ağrısıyla uyanıyorum resmen. Eşin dün kolonya ile masaj yaptı bana mısın demedi. Bos deneyeyim çok sağolun