Gastronomanne Kızlar 25 haftalık olduk bugün kontrole gittim 85 ile hamile kalmıştım 95 çıktım tartıda. Ama evde kilomu takip ediyorum 8 kg aldım aslında. Orda hem tok karna hem ayakkabı kıyafetle tartıyolar. Ay bana demesin mi diyetisyene yönlendirebilirim ben şok 😳 siz kaç kilo aldınız kıyaslayalım bakalım 😁
goldumsu Gastronomanne 58 ile başladım serüvene 31 haftadayım suan 74 gördüm en son tartıda sjdjjekd saymıyorum artık
Meyve Gastronomanne ben 60la hamile kaldım 35. Haftamdayım 73 oldum 13 kilo aldım ama doktorum kilo için bişey demedi
elfkara 30.haftama girdim 1.74 boyunda 64 kg ile hamile kaldım 78 kilo olmusum İlk günden beri bebegim kilo alsın diye gayret ettim şükür haftasına göre kilosu da iyi Doktorum bana da biraz yavaşla dedi 😶😬 Ama gel gör ki çok iştahım açık aşırı acıkıyorum aslında öyle cevizler Antep fıstıklı yediğim tabiki yok evde ne varsa yiyorum 😬 Neyse veririz inşallah çok sorun yapmayın ki zaten bebek sıvısı gogusler rahim vs bunlar da vücutta kilo onları da düşünmek lazım 😁🙏🏻😊
hunilimom Gastronomanne ilk hamiligimi 25 kilo ile tamamladim şimdi 21 haftalık oldum en son gittiğim de ayniydim
Jan91 Gastronomanne bende biraz cok aldim, aynen artik doktora gittigimde ince giyiniyorum yoksa cox fazla kilo cikiyor orda, sanki kiyafeti kilodan ciksalar olmuyor sonucta ayakkabi lar agir, neyse her ay 1 kilo almak gerekiyormus😄
Nistik Gastronomanne Bende 10 kilo aldim ama 49 kilo ile hamile kaldigim için onemli değil dedi. Kilolularda az kilo almayi öneriyoruz dedi. Ben 10 kilo aldigima ragmen 27. Haftamda ona bile fazla demişti ama yinede zayif oldugun icin alabilirsin demişti.
Sbm050421 Gastronomanne 76 ile başladım bugün tam 18 haftalık olduk 76 yım hala 😅 kilomu korumak için elimden geleni yapıyorum tabiki de , öyle yiyip yiyip almayanlardan değilim nolur nazar değdirmesin kimse 😅😅😅 mücadeleye devam 😂
haklisinesracim Gastronomanne sus seni de yerim deseydin😄 ben 19. Haftadayim kilo artışı yok daha bu haftadan sonra olur artık herhalde 2. Gebeligim ilkinde bu haftada +4 +5 falandı