nazosss aynen canım ama şöyle bi teori var y kromozomu hızlı gidiyor ve hayatta kalma süresi kısa yani yumurta çatladıysa önden o gidiyor. x kromozomu ise daha uzun süre hayatta kalıyor bu nedenle çatlamadıysa daha sonra çatladıysa vücutta yaşayan spermler x kromozomlu oluyor diye bi tıpta teori var doktorlarda bilir