roselinda_015 ben normal doğum yaptım dikişim vardı valla ben korkuyodum duş almaktan ya dikişime bişey olursa diye hem kızım martta doğmuştu çok sıcak hava değildi o yüzden hemde bizde adettir anne ve bebek 10 günde duş alır bende o zaman duş almıştım