Icimdekimucize Kızlar 19+2 haftalık hamileyim bugün doktorum tetanoz aşısına çağırdı onun tam zamanı ne zaman oluyor erken mi yoksa zamanı mı daha önce tetanoz olmadım ilk olacak Sizler ne zaman yaptırdınız?
SerapUGR Icimdekimucize 18.haftadan itibaren yaptırabilirsin canım bende 19+3te yaptırdım genelde 20.haftada yaptırıyolar ama farketmiyo şimdi yaptırsan erken yada gec değil yani
ozdenarda Icimdekimucize benim 17 de gelmem gerektigini soyledi aile hekimim 17 ve 21 de yapicagini soyledi
Mommieess Şöyle bir not düşeyim. Tetanoz aşısını bi hafta önce bi hafta sonra yaptırsanız ne bebeğiniz ne de siz sağlık açısından tehlikeye düşmezsiniz. Amaç zaten doğan bebeğin doğar doğmaz tetanoz mikrobundan korumak. Endişelenmeyin Sıkıntı olmaz🤗
KbraGndz Mommieess henüz burda kaydım yok kaydım memleketimde kaldı. Çalıştığım için zamanımda olmuyo
Kezu17 Benim doktorum tamamen bana bıraktı aşıyı. Hastane şartları zaten steril, illa ki yaptırmak zorunda değilsin tercih senin dedi. 21. Haftadayım ve Sağlık ocağı çağırmadı hala. Sanırım yaptırmıycam ben aşıyı.
Mommieess Kezu17 cok nadir de olsa bazen ameliyathanelerde steril ortam bozulabilir. Ben riske atmayın derim. Aşının bir zararı yok, faydası var
Kezu17 Mommieess 21. Haftadayım. Aşı hangi haftaya kadar oluyor ki? Kanamam olduğu için yatıyorum şuan, ancak haftaya aşıyı yaptırabilirim o zaman da geç olur mu acaba?
Hemsireanne35 Icimdekimucize normalde 12. Haftadan itibaren yapılabilir ancak anneler tedirgin olmasın diye ( malum herkes bir değil çok farklı şeyler düşünülebiliyor) 20. Hafta civarı denir genelde bebek hareketlerini hissettiği zaman yapılabilir. Son 10 yılda bir kez aşı yaptırdıysanız gebeyken 1 doz vurulmanız yeterli ancak daha önce hiç aşı yaptırmadıysanız 2 doz yatırmalısınız. 😊
Mommieess Kezu17 20 ila 30. Haftalar arasında 2 doz vurulur. Sıkıntı olmaz ben yaptırmanızı tavsiye ederim.
Ceremayel Icimdekimucize Merhaba ben bugün 23 de yaptırdım. Sağlık ocağında ebe takip ediyor ve yapıyor. Dr a sadece yaptırım mi die sordum.
Simgee Ben 24 haftalıkken birinci dozu vuruldum bugunde ikinciyi vurulmam gerekiodu suan 33 haftalıgım ama kan tahlilindeki bütün sonuclarım düsük cıktıgı icin yapmadılar