Iremm__ hayırlı olsun sağlıkla gelsin🙏 Hem aldıklarımı hem çanta içeriğini yazıyorum☺️
Kendime
2 emzirme özellikli pijama
2 emzirme atleti
3 emzirme sütyeni
Göğüs ucu kremi (lalolin)
Silikon göğüs ucu
Göğüs pedi (wee)
Depend külot
Orkid
Havlu
Terlik
3 çorap
5 külot
Havlu peçete
Kişisel bakım gereçleri
Oğluşuma
10 lu hastane çıkışı
3 kendinden eldivenli takım
3 uzun kollu çıtçıtlı atlet
5 çorap
2 müslin örtü
1 yün battaniye
Biberon (avent anne meme ucuna yakın en iyi uç imiş)
Emzik (hanymish marka bir şey aldığımda yanında hediye gönderdiler bunu emmezse aventinkini alacam)
15 bez (baby turco 1 numara)
1 paket ıslak mendil (baby turco)
5 ağız mendili
2 eldiven
Zemzem suyu
Ekstra oğluşuma 0-3 ve 3-6 ay olmak üzere çeşitli tulum ya da takım aldım. Çok almadım hemen büyüdüklerini söylediler. Beze baby turcodan başlayacam eğer yaramazsa molfixe geçecem. Her ihtimale karşı yanında mala bulunsun diyorlar vermeyi düşünmüyorum ama ne olur ne olmaz diye Aptamil 1 veya SMA 1 mama alacam.
Park yatak Yoyko 8 in 1 anne yanlı
Kanz travel sistem bebek arabası
BİM’den
katlanabilir banyo seti
Ana kucağı
İnstagramdan
Uyku seti
Puset örtüsü battaniyesi minderi
Müslin ağız mendilleri
Hastane çıkışı (tavsiye ederim kumaşı ve işlemesi kaliteli) aldım.
Şimdilik aklımda bunlar var ☺️
Oğluşuma kavuşmama normalde 24 gün var ama her an da gelebilirmiş paşam 🧿Sağlıkla gelsinler inşallah 🙏